16:57 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محمد اسلامی

کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.
خریداران خانه جلو نمی آیند
نماد برتر- بازار مسکن در چهار روز گذشته با افت تقاضا و افزایش تمایل برای فروش مواجه شده و واسطه های ملکی از کاهش ۵ تا ۱۵ درصد قیمتها از سوی مالکان پول لازم خبر می دهند.
نشانه‌هایی از افت قیمت مسکن در روزهای اخیر
نماد برتر- همزمان با کاهش قیمت ارز نرخ پیشنهادی آپارتمان‌هایی که با قیمت‌های نامتعارف به بازار عرضه شده بود طی روزهای اخیر حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته و سایت های فروش ملک با افزایش عرضه مواجه شده‌اند.
رونمایی از آمار بازار مسکن کشور با حضور خبرنگاران
نماد برتر-معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارتخانه متبوعش تحول بنیادینی در حوزه آمار بازار مسکن ایجاد کرده است گفت: در آینده نزدیک با دعوت از خبرنگاران به شکل ویدئوکنفرانسی، گزارش ماهیانه قیمت و معاملات مسکن در تمامی استانهای کشور را ارایه می کنیم.
وزیر راه و شهرسازی ۲۴ پروژه را در بندر چابهار افتتاح کرد
عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش‌از ۱۰۰۰ نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان محلی در بندر چابهار آغاز شد.
ساماندهی بازار با انتقال اتحادیه املاک به وزارت شهرسازی
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وارد مرحله تدوین بسته اجرایی در اختیار گرفتن اتحادیه املاک شده ایم گفت: الحاق اتحادیه مشاوران املاک به وزارت راه و شهرسازی می تواند زمینه ارتقای وضعیت فعالان بازار مسکن از حالت سنتی به بستر جدید علمی و تخصصی را فراهم کند که ثمره های مفیدی برای مصرف کنندگان، مالکان، خریداران و مستاجران خواهد داشت.
دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای برخورد با افزایش نرخ پروازها
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای خواستار برخورد جدی با افزایش نرخ پروازها برخلاف توافقات این وزارتخانه با ایرلاین ها شد.
دیگر ریل و واگن وارد نمی‌کنیم
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: همیشه اخباری بود که ریل و واگن وارد می‌کنیم اما امروز به لطف الهی تمام امکاناتی که در راه آهن کار می شود از ظرفیت داخلی است.
عرضه ٩٠ هزار تن ریل آهن ذوب آهن اصفهان در بورس کالا
نماد برتر- ذوب آهن اصفهان طی صدور اطلاعیه ای در سامانه اطلاع رسانی کدال از امضای تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل آهن در بورس کالای ایران به منظور تکمیل راه آهن چابهار-زاهدان خبر داد.
کنارگذر جنوبی تهران باید هرچه زودتر افتتاح شود
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی با حضور در پروژه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) در جریان آخرین مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل ذوب آهن اصفهان امضا شد
نماد برتر- ذوب آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل را امضا کردند که به عنوان افشای اطلاعات با اهمیت در کدال درج شد.
عوارض آزادراه تهران-شمال دوباره الکترونیکی می‌شود؟
نماد برتر- پس از بازگشت سیستم پرداخت عوارضی در آزادراه‌های تهران-شمال و همت از حالت الکترونیکی به دستی و با توجه به تاکیدات مسئولان بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که این دو آزادراه به زودی دوباره الکترونیکی می‌شوند و تا پایان امسال ۱۴ آزادراه در کشور به این سیستم مجهز خواهند شد.
آخرین اخبار وزیر راه از تحویل مسکن‌های ثبت‌نامی و مالیات از خانه‌های خالی
نماد برتر- وزیر راه و شهر سازی گفت: ساماندهی بازار مسکن با ارائه مسکن‌های ارزان خوب پیش می‌رود.
چراغ سبز اتحادیه املاک برای انتقال به وزارت راه و شهرسازی
نماد برتر- پیگیری وزیر راه و شهرسازی برای انتقال اتحادیه مشاوارن املاک از ذیل وزارت صمت با موافقت رییس اتحادیه همراه شده و آن را فرصتی برای تبدیل شدن از صنف به کانون می داند.
قیمت مسکن در تهران منهای منطقه یک زیر ۲۰ میلیون است
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر آمار منطقه یک را از متوسط قیمت مسکن شهر تهران حذف کنیم میانگین قیمت در پایتخت به کمتر از متری ۲۰ میلیون تومان می رسد.